ARTIKEL TERKINI

KOMEN TERKINI

ARKIB

KATEGORI

Video

Tags

Berita Automotif

Honda CR-V 2012 Concept

Views

Adakah ini bakal Honda CR-V 2012 nanti? Nampak lebih menarik dan sporty. Boleh dikatakan rekaan ini ada elemen rekaan Volvo XC90/60.  🙂

the authorMohd Izarul
Founder
Pereka grafik berjiwa otomotif

6 Comments


  • hahaha… mmg org lebih nak tau keter Proton. antara sebbnya
    1- Kebiasaannya keter Proton keter yg mampu milik.. jdi post tentang keter2 lain nih.. biasanya lebih mahal.. banyak komen pun tak terbeli jugak.. hihi..
    2- Basher takkan bash keter2 lain.. jadi sunyilah post nih.
    3- Ada rasa bangga terhadap buatan Malaysia.. jadi mereka terpanggil nak komen pasal Proton. Contohnya macam aku ni bukan minat keter sgt.. tapi aku ambik tau pasal keter sbb Proton adalah kereta kebangsaan. gitu jugak dulu aku bukan minat Lotus sgt pun.. tapi sbb lotus ada link dgn Proton aku ambik tau jugak. huhu…. 4 dan seterusnya sila tambah..


  • 4- kalau kite komen cakap CRV ni tak lawa ke tak bagus ke hape ke, bukan designer/engineer dia bace pun kat sini. tapi kalau kite komen pasal keta proton, ade harapan lagi la designer/engineer dia baca dan buat adjustment yang mana perlu. kekeke.

Leave a Reply