ARTIKEL TERKINI

KOMEN TERKINI

ARKIB

KATEGORI

Video

Tags

Spyshots

Video Spyshots terbaru P3-22A!

Views

Video ini telah dimuatnaik di YouTube Azelery TV. Boleh tahan laju juga P3-22A ni. Macam tau-tau je ada kereta yang cuba mengekorinya. 🙂

the authorMohd Izarul
Founder
Pereka grafik berjiwa otomotif

6 Comments


  • Harap DRB-Hicom akan mengumumkan pelan-pelan Proton secepat mungkin dan model-model yang akan datang dengan lebih terperinci bukan sekadar kod-kod seperti P6-XXA, P3-30A, P3-31A dan P3-32A dan lain-lain.


  • siapa laaah yg rakam ni.. takde seni langsung… ikut jer di belakang… 100% yg rakam ni pun org Proton jugak… sbb camera dia static jer…

    DRB tak umum apa2…sbb dia org tak tahu nak buat apa dgn PROTON ni… DRB is a assembler yg disuap oleh kerajaan.. aku doa kan Proton dijual kepada sesiapa yg lebih layak… Hancur Proton under DRB yg mmg tak pernah bersaing!!


  • ramai executives left the company…they are upset with the situation inside the company recently…
    no wonder the progress is superb slow…

Leave a Reply